Media Platita
Ajungeti la audienta potrivita, la momentul potrivit, pe platforma potrivita, printr-o strategie de marketing media platita.
Procesul Media Platita
-
Incercati sa obtineti cate mai multe informatii despre afacerea, site-ul web si concurentii clientului pentru a furniza o documentatie clara care sa poata fi folosita in toate celelalte etape ale proiectului.
Rezumatul Proiectului
Definiti informatiile despre client si obiectivele companiei impreuna cu toate informatiile necesare pentru a finaliza corect procesul de descoperire
Audit Media Platita
Creati o linie de baza pentru performanta actuala a mediei platite pe baza analizelor, a paginilor de destinatie si a statisticii curente a campaniei
Cercetarea Cuvintelor Cheie
Definiti cuvintele cheie tinta pentru AdWords sau alte campanii PPC bazate pe obiectivele de afaceri prezentate in scurta descriere a proiectului si identificati oportunitatile din auditul media platita
Analiza Competitiva
Definiti concurentii PPC si copiati anunturi bazate pe cercetarea cuvintelor cheie si cercetati zonele de oportunitate si zonele de risc
-
Creati o strategie completa de media platita si un plan de proiect care sa descrie in mod clar rezultatele si obiectivele masurabile ale afacerii.
Strategia Mediei Platita
Definiti toate campaniile de cautare, afisare, remarketing, publicitate PPC si campanii de publicitate social media, inclusiv recomandari ale paginii de destinatie, copie de anunt, optiuni de directionare si buget
Planificarea Masuratorilor
Documentati-va asupra obiectivelor masurabile pe termen scurt si pe termen lung pentru evaluarea performantei campaniei
-
Implementati recomandarile paginii de destinatie din strategia mediei platita cu echipa de dezvoltare sau colaborati cu clientul.
Implementarea Continutului
Ajustati copia site-ului pe baza unei strategii de continut coerenta pentru a reflecta cuvintele cheie directionate in timpul fazei de cercetare a cuvintelor cheie
Implementarea Tehnica
Implementati modificari la codarea site-ului pe baza recomandarilor strategice. Aceastea ar putea include modificari ale elementelor paginilor de destinatie, cum ar fi descrieri meta, linkuri interne sau orice altceva care ar ajuta la sustinerea obiectivului general al campaniilor
-
Monitorizati si ajustati campaniile pe baza performantei cuvintelor cheie,
a paginilor de destinatie si a copiilor de anunturiAjustari pe Termen Scurt
Modificati sumele solicitate, anunturile si paginile de destinatie pe baza indicatorilor de performanta pe termen scurt (zilnic sau la cateva zile)
Ajustari ale Campaniei
Faceti schimbari globale ale campaniei pe baza tendintelor identificate in timp (saptamanal sau o data la doua saptamani)
-
Oferiti rapoarte periodice care sa includa analiza performantei campaniei, indicatorilor de performanta a cuvintelor cheie,
urmariti obiectivele si ajustati planul de proiect pe baza rezultatelorRaportul de Performanta Lunar
Definiti informatiile despre client si obiectivele companiei impreuna cu toate informatiile necesare pentru a finaliza corect procesul de descoperire
Analiza Trimestriala
O prezentare generala cuprinzatoare a campaniei si ajustari ale planului proiectului pe baza rezultatelor obtinute
Rezultatele Mediei Platite
Strategiile noastre de marketing PPC sunt concepute pentru ca clientii nostri sa inregistreze o crestere a traficului calificat, inregistrand totodata conversii si rate de conversie mai mari. Mai jos sunt cateva exemple:
-
Datorita eforurilor depuse de Enic Web Design, site-ul firmei Remob a inregistrat o crestere a traficului pe site.
-
226%Crestere
a traficului
organic nebranduit -
31%Crestere a
traficului total -
22%Crestere a
traficului recurent
-
-
Cu ajutorul designului estetic, optimizarii SEO si optimizarii campaniilor de publicitate oferite de Enic Web Design, compania ePVC a reusit sa-si extinta influenta online.
-
186%Crestere a
traficului
organic nebranduit
-
27%Crestere a
ratei de
conversie
-
33%Micsorari ale
costului
per conversie
a campaniilor platite -
195%Crestere a ratei
clickurilor
obtinute din campaniile platite
-
Cheile catre Succesul
Unei Campanii Media Platite
-
Alegerea Cuvintelor Cheie Potrivite
Cuvintele cheie pe care le vizati (si platiti) trebuie sa fie specifice pentru ceea ce oferiti pe site-ul dumneavoastra web. Daca sunteti un comerciant cu amanuntul, asigurati-va ca persoanele care cauta produsele pe care le vindeti sunt directionate direct catre o pagina in care aceasta achizitie poate fi facilitata.
-
Crearea si Optimizarea Paginii de Destinatie
Fiecare pagina de destinatie ar trebui sa fie adaptata produselor sau serviciilor dumneavoastra unice si optimizata pentru cuvintele cheie pe care le vizati in eforturile media platita. Cu fiecare campanie publicitara prin care conduceti vizitatori catre site-ul dumneavoastra, fiecare pagina destinatie ar trebui sa fie relevanta pentru continutul din campania respectiva.
-
Analiza in Curs
Indiferent daca desfasurati o campanie de cautare platita sau o campanie de publicitate sociala, este esentiala finalizarea rapoartelor corecte. In acest fel, putem identifica ce functioneaza cel mai bine pentru a conduce la conversii care va vor atinge obiectivele si pentru a optimiza campaniile pe baza acestor constatari in mod regulat.
-
Dezvoltarea lunara a link-urilor si a continutului are loc cu scopul cresterii rangului
Imbunatatirea Directionarii
Cu Marketing Media Platit
Un alt mare avantaj al publicitatii PPC este flexibilitatea pe care o ofera in termeni de livrare. Exista o serie de tehnici PPC pe care le puteti utiliza pentru a crea o audienta care e posibil sa fie publicul tinta:
-
Directionarea in Functie de Cuvinte Cheie
Folositi cuvinte cheie destinate sa directioneze vizitatorii care ar putea fi interesati de produsele sau serviciile dumneavoastra.
-
Relevanta: Este esential ca cuvintele cheie pe care le selectati sa fie relevante pentru compania dumneavoastra. Nimic nu deranjeaza mai mult un vizitator decat sa fie triumis la un site care nu are nimic de-a face cu cautarea lui. Chiar daca vizitatorul pleaca imediat, ati platit deja acel click. Pagina de destinatie pentru fiecare anunt PPC trebuie sa fie foarte relevanta pentru cautare.
-
Optiuni de Potrivire: Puteti specifica daca sa licitati pentru cuvintele cheie cu potrivire ampla (de exemplu, o oferta privind „design web” va afisa anunturile dumneavoastra pentru interogarea „companie de design web”, dar si „premii design web”, sau alte combinatii ale acestor cuvinte). Puteti specifica si cuvinte cheie negative (de exemplu, setarea cuvantului negativ „locuri de munca” intr-un grup de anunturi care are cuvintele cheie „design web”, va afisa anuntul dumneavoastra pentru interogarea „companie de design web” dar nu si pentru „locuri de munca in design web”).
-
-
Directionarea Geografica
Daca sunteti in cautare de a atrage clienti locali, puteti specifica faptul ca anuntul dumneavoastra este difuzat numai pe rezultatele care vizeaza cartierul, orasul sau tara dumneavoastra (exemplu, Suceava).
-
Sincronizare
PPC va permite sa difuzati anunturi, daca doriti, numai in orele de varf pentru gasirea potentialilor clienti.