Marketing Social Media
Starniti interesul utilizatorului si extindeti-va audienta cu o strategie de impact pe retelele de socializare.
Rezultatele noastre
Strategia potrivita pentru retelele de socializare va pune brand-ul in contact cu audienta potrivita.
-
Printr-o strategie eficace de marketing, Boby Consulting a reusit sa-si debuteze si dezvolte activitatea in lumea online.
-
Blue Fountain Media worked with Bowlmor on multiple campaigns throughout the past year. Over a 12 month period, the team was able to lower CPC by 82%.
-
Prin optimizare SEO si campanii de marketing, TVD Outlet a reusit sa procure clienti in moduri revolutionare.
-
Printr-un design estetic si un site optim, Nordstory a reusit sa-si solidifice autoritatea in domeniul fotografiei de nunta.
Procesul de Marketing pe Retelele de Socializare
Procesul nostru de maketing pe retelele de socializare asigura afacerii dumneavoastra o campanie publicitara potrivita obiectivelor dumneavoastra de afaceri.
-
Descoperirea afacerii, website-ului, activitatii pe retelele de socializare si competitorilor clientului in scopul de a crea o documentatie utila tuturor celorlalte stagii ale proiectului.
Rezumatul Proiectului
Definirea obiectivelor de afaceri ale clientului si a informatiilor necesare pentru a crea documentatia necesara eforturilor de marketing de pe retelele de socialiare
Investigarea Audientei
Folosirea uneltelor pentru identificarea marimii audientelor in functie de cuvintele cheie, interese si influentatori.
Analiza Competitorilor
Definirea competitorilor de pe toate retelele de socializare si identificarea retelelor de socializare pe care acestia sunt cel mai activi.
Audit Social
Analiza performantei actuale a activitatilor de pe retelele de socializare pe baza datelor analitice si a monitorizarii social media
-
Crearea unei strategii clare de Marketing pe Retelele de Socializare si unui plan de proiect care sa fie clare si sa rezume obiectivele realizabile si masurabile pentru profilurile de social media si continul partajabil.
Strategia Profilului
Documentarea unui plan si a unei strategii de social media actionabile pentru a creste si optimiza impactul profilelor
Strategia de Impact
Crearea unor reguli de interactionare cu utilizatorii dinauntrul si dinafara comunitatii clientului de pe retelele de socializare. Dezvolta un plan de a intra in contact cu influentatori in scopul de a le valorifica retelele de distrubuire a continutului.
Planificarea prin masuratori
Producerea unor obiective de marketing pe retelele de socializare masurabile pe termen lung si scurt si evaluarea performantei campaniei.
Strategia de continut
Crearea unui calendar de continut ce evidentiaza continutul ce va fi utilizat pentru fiecare campanie de social media si care se conformeaza branding-ului
Strategia Publicitara
Dezvoltarea unui plan si buget pentru retelele potrivite. Asigurati-va de definirea clara a obiectivului fiecarei portiuni a planului, fie ca acesta este extinderea comunitatii, interactiunea cu comunitatea, generarea de lead-uri, conversii sau altceva
-
Implementarea recomandarilor de la Strategia Profilului si frazele de la Strategia de Continut pentru a va indeplini obiectivele campaniei
Implementarea in mare a continutului
Conformarea la strategia de continut si cu obiceiurile cele mai bune ale marketing-ului pe retelele de socializare si distribuirea continutului pe retelele potrivite
Implementarea Publicitatii
Implementarea unei campanii publicitare ce se conformeaza strategilor de social media si promoveaza recunoasterea brand-ului. Daca este necesar, strategia poate fi adjustata pentru a se incadra in bugetul clientului.
Management-ul Comunitatii
Management-ul tacticilor de pe retelele de socializare succeda strategia de impact si ofera posibiliatea interactiunii si impactului asupra utilizatorilor si a influentatorilor
-
Furnizarea constanta a rapoartelor ce includ analiza perfomantei campaniei, indicatorii cheie de performanta si urmarirea obiectivelor, si ajustarea, bazata pe rezultate, a planului de proiect
Raport Lunar de Performanta
Documentarea progresului obiectivelor, contorizatoarelor campaniei, sarcinilor complete si planificarea management-ului retelelor de socializare pentru urmatoarea luna
Revizuire Saptamanala
Prezentarea generala clara a campaniilor de social media si ajustarea planului de proiect bazata pe rezultatele de pe fiecare platforma de socializare.
Valorificam Retelele de Socializare pentru a Implica
Audienta Dumneavoastra si a va Spori Vanzarile
-
Implicarea clientilor in Conversatii Semnificative
Business-urile nu-si permit sa fie arogante. In era retelelor de socializare, business-urile trebui sa fie dispuse la discutii libere cu clientii. Este important sa aflati ce le place, ce nu le place si ce idei noi ar putea sa aiba.
-
Furnizarea Instantanee a Serviciului cu Clientii
Retelele de socializare permit companiilor sa se ocupe imediat de problemele clientilor. Ea poate fi facuta in mod direct, oferind canale clare de comunicare pentru inregistrarea plangerilor, problemelor si sugestiilor. Ea se mai poate face si in mod proactiv, monitorizand ceea ce oamenii discuta online, in mare, despre brand-ul dumneavoastra.
-
Implicarea Vizitatorilor Facandu-i sa Contribuie cu Continut
Un mod potrivit de a implica publicul este prin a-l face sa contribuie in mod direct cu continut, prin intermediul unei platforme de socializare. Executat corect, aceasta strategie poate ajuta la implicarea clientilor si potentialilor clienti si sa ajute la sporirea vanzarilor si a popularitatii brand-ului.
-
Furnizarea Ofertelor Exclusive si a Discount-urilor catre Audienta Dumneavoastra
Oamenii cauta intotdeauna cele mai bune oferte online. Retelele de socializare ofera business-urilor oportunitatea de a furniza promotii exclusive celor mai loiali clienti. Nu numai ca fiecare oferta va pune in contact cu o audienta captivata, dar puteti masura si succesul campaniei prin intermediul statisticilor furnizate de platformele de socializare.
-
Pune o Fata Umana pe o Companie Mare
Corporatiile gigantice pot parea monolitice si impersonale publicului. Adaugand o fata umana companiei, puteti sa inlaturati bariera dintre dumneavoastra si audienta dumneavoastra si sa va faceti mult mai accesibil publicului.
Integrarea cu Retelele de Socializare
Marketing-ul pe Retelele de Socializare ofera avantaje marete cand vine vorba de focusarea pe audienta unui brand. Exista un numar de tehnici pe care le puteti folosi in mod eficient pentru a putea intra in contact cu audienta dorita:
-
Partajarea cu usurinta a continutului prin Twitter, Facebook si sute de alte website-uri de tip Web 2.0
-
Crearea usoara a conturilor si login-urilor pe site cu prin itermediul Facebook Open Graph
-
Crearea rapida a bookmark-urilor catre site-ul dumneavoastra prin utilizarea uneltelor de social media care sunt deja disponibile
-
Valorificarea capabilitatilor influente ale retelelor de socializare integrand Facebook pe magazinele online
Canale de Integrare a Retelelor de Socializare
-
Login-ul / Inregistrarea Conturilor
- Facebook Connect / Open Graph
- Google Connect
- Twitter Connect
- OpenID
-
Crearea unei Comunitati
- Facebook Friend Connect
- Google Friend Connect
-
Continutul Site-ului
- Twitter Status RSS Feeds
- Google Profile
- Facebook Profile Badge
Exemple de Integrare a Retelelor de Socializare
-
Obiectiv
O revista online destinata femeilor doreste sa-si puna vizitatorii in contact unul cu altul si sa le usureze efortul de a se loga si a-si impartasi povestile si comentariile cu restul lumii.
Solutia
Enic Web Design integreaza atat Twitter Connect, cat si Facebook Connect (cunoscut acum sub numele de Open Graph) pentru a oferi utilizatorilor posibilitatea de a se loga folosind oricare dintre cele doua sisteme. Acum, cititorii pot sa-si notifice pretenii automat de o poveste captivanta, prin butonul „Like”. De asemenea, cititorii pot intra un contact cu alti utilizatori de pe Facebook care citesc povesti asemanatoare.
Greseli de Social Media
In ziua de azi, oamenii sunt mai interconectati ca oricand pe retelele de socializare, implicandu-se in conversatii despre brand-ul si industria dumneavoastra. Ca rezultat, nu este de mirare ca campaniile de social media pot fi coplesitoare, insa daca va feriti de aceste greseli frecvente, veti fi pe drumul potrivit catre un marketing efectiv pe retelele de socializare.
-
Ignoranta
Socializarea si blogging-ul sunt 2 dintre cele mai populare activitati online, depasind orice alte activitati online precum trimiterea de email-uri. 67% din utilizatorii la nivel global frecventeaza comunitati online, iar 10% din timpul total petrecut pe internet este petrecut pe retelele de socializare. Zilnic, oamenii probabil ca vorbesc despre compania si branding-ul dumneavoastra. A va da interesul sa-i ascultati si sa efectuati o monitorizare de social media indetaliata este important pentru orice efort de succes depus pe retelele de socializare.
-
A crede ca Retelele de Socializare sunt niste Solutii Miraculoase Rapide si Ieftine
Anteprenorii le vor pe toate (un brand popular, recurenta, reclama din gura in gura, afaceri sporite) si le vor repede. Marketing-ul digital necesita rabdare si sincronizare. Nu puteti sa va alaturati unei retele de socializare online si sa derivati valoare din aceasta decat daca ati investit timpul necesar pentru a intalni oamenii potriviti, a conecta, impartasi, construi creste, si a crea o strategie de social media coerenta.
-
A asuma ca Oricine a crescut in Era Internetului este Capabil de a Planui, Executa si Mentine o Campanie de Social Media
Nu este vorba de tehologie sau daca ati crescut in era digitala (desi acest lucru va poate oferi un avantaj), ci este vorba de o strategie efectiva. Nu exista o solutie universala, iar in cele din urma nu se pune problema „Ce vom face pe reteaua de socializare XYZ?”, ci de ce ar trebui sa faceti parte din acea retea de socializare. Este vorba de a alege YouTube in loc de Facebook sau a va concentra pe un blog in loc de Twitter. Un business bun ar trebui sa se focuseze pe a adauga valoare in locul in care clientii isi au „locul de resedinta” online.