Email Marketing & Automatizare
Profitati la maximum de lista abonatilor printr-o strategie optimizata de email marketing.
Abordarea Noastra a Marketingului prin Email
-
Cuprindem pagini de destinatie puternice cu emailuri eficiente pentru a creste ratele generale de conversie.
-
Designurile noastre pentru newsletter-e maresc ratele de click-uri si stimuleaza implicarea utilizatorilor.
-
Cuprindem pagini de destinatie puternice cu emailuri eficiente pentru a creste ratele generale de conversie.
Procesul Marketingului prin Email
-
Analiza Audientei si Colectarea Datelor
Este important sa cunoasteti natura destinatarilor dumneavoastra pentru a va satisface atitudinea, cultura si asteptarile.
Incercati sa obtineti cat mai multe informatii relevante despre publicul dumneavoastra, pe cat posibil, din formularul de inscriere pentru email. Cateva exemple de informatii pe care ati putea dori sa le cereti includ titlul, compania, si locatia. Cereti doar informatiile pe care le veti utiliza pentru segmentarea campaniilor dumneavoastra de email, deoarece solicitarea prea multor informatii va poate reduce rata de inscriere prin email.
-
Analizarea Obiectivelor
Majoritatea destinatarilor petrec mai mult de cateva secunde atunci cand vad un email, deci este esential pentru campaniile dumneavoastra sa fie proiectate astfel incat sa fie coerente si convingatoare.
Indiferent ca furnizati o resursa internationala sau comercializati un produs cu campania dumneavoastra de marketing prin email, trebuie sa va concentrati asupra unui singur lucru pentru a atrage atentia destinatarilor si a-i indruma catre actiunea dorita. Prea multe apeluri diferite la actiune si fragmente de continut care nu au legatura ii pot face pe utilizatori sa se rataceasca si sa nu ajunga la actiunea dorita.
-
Designul Emailului
Proiectam si structuram mesajele dumneavoastra de posta electronica pentru a va satisface obiectivele si publicul. Prin plasarea cu atentie a apelurilor puternice la actiune si sustinerea imaginilor, ajutam campaniile dumneavoastra sa conduca rezultate.
Scopul unui email este sa declanseze clickuri si sa conduca trafic catre site-ul dumneavoastra. Odata ajuns acolo, este important sa impliniti asteptarile abonatilor si sa folositi pagini de destinatie care reflecta ceea ce ati publicat in email. Ca brand, doriti sa oferiti clientilor o experienta consistenta utilizatorilor pentru intreaga campanie, astfel incat, la randul sau, experienta sa conduca la conversii.
-
Optimizare
Nimanui nu-i place sa primeasca un email care nu se adreseaza nevoilor sale specifice. Trimitem mesaje relevante utilizatorilor care le doresc prin utilizarea segmentarii, analizei si activitatii utilizatorilor din trecut.
Toate campaniile noastre de marketing prin email profita de optiuni de testare pentru a masura si optimiza ratele de click si deschidere. Acest lucru va ajuta sa va asigurati ca newsletter-ele sunt create cu cele mai bune practici de email, precum si datele specifice brandului sau utilizarea automatizarii prin email, ceea ce ne permite sa cream un email perfect adaptat clientilor dumneavoastra.
-
Analiza si Raportare
Pentru a va asigura ca un procent mare de abonati va deschide si face click pe campania dumneavoastra de email, vom gasi timpul si frecventa optima pentru distribuirea campaniilor.
Solutiile noastre de marketing prin email sunt intotdeauna concentrate pe rezultate. Analizam temeinic constatarile si urmarim sa intelegem comportamentul utilizatorilor din jurul campaniilor de email si sa folosim aceste informatii pentru a dezvolta o abordare care se potriveste cel mai bine nevoilor brandului si utilizatorilor. Aceasta faza a procesului este o componenta critica a unei strategii eficiente de marketing prin email deoarece ajuta la identificarea a ceea ce functioneaza cel mai bine si unde pot exista domenii de imbunatatire.
Rezultatele Noastre de Email Marketing
-
Serviciile de email marketing de la Enic Web Design au ajutat marca TVD Outlet sa-si perfectioneze newsletter-ele pentru a spori numarul de clienti recurenti inregistrat.