Relatii Publice Digitale
Imbunatatiti-va visibilitatea brand-ului si influentati-va clientii printr-o strategie online de relatii publice.
Imparasiti-va povestea unica audientei potrivite si pe platformele cele mai semnificative.
Relatii Publice Online si Marketing Digital
Relatiile Publice sunt un component critic oricarei strategii de marketing digital si este o unealta valoroasa a brand-urilor din diverse verticaluri. Atat marketing-ul digital, cat si Relatiile Publice Online prezinta o oportunitate monetara, iar cei mai buni experti ai marketing-ului utilizeaza Relatiile Publice ca o unealta prin care sa-si realizeze obiectivele de marketing digital. Fie ca optati pentru o consultanta pe tema Relatiilor Publice sau o strategie completa, este important sa intelegeti modul in care aceasta va juca un rol in indeplinirea necesitatilor specifice brand-ului dumneavoastra.
-
Mesajul
In marketing-ul digital (precum si in toate tipurile de marketing), mesajul este proiectat pentru a starni vanzarile sau a mari veniturile in mod direct. De exemplu, mesajul de marketing a unui magazin online mare ce vinde carti ar putea fi faptul ca pot oferi cea mai mare selectie de carti la cele mai mici preturi, datorita puterii lor de achizitie in masa.
In relatiile digitale cu publicul (si Relatiile Publice in general), mesajul nu este proiectat sa fie promotional in mod direct. Mesajele de Relatii Publice pot varia de la a arata faptul ca unei companii ii pasa de o anumita cauza (sau de a arata valorile principale a companiei), si pana la anumite stiri pe care compania doreste sa le impartaseasca.
-
Tacticile si Uneltele
De multe ori, apare confuzia cum ca relatiile publice si marketing-ul digital sunt termeni interschimbabili. Nu este adevarat. Daca incercati sa sporiti recunoasterea brand-ului, tacticile utilizate pentru ambele se sustin una pe alta, nu se inlocuiesc.
Fie ca trebuie sa va asigurati ca mesageria de campanie dintr-un email se potriveste mesageriei pe care o folositi pentru a garanta plasarea unui produs, sau poate ca trebuie sa furnizati unui editor materiale ilustrative similare cu cele care deja exista de-a lungul prezentei dumneavoastra digitale, eforturile din ambele parti trebuie sa se complementeze intotdeauna unul pe altul.
-
Target-urile
In marketing-ul digital aveti o „piata target”. Pe scurt, aceastsa reprezinta oamenii carora compania dumneavoastra le vide ceva (sau daca aveti un website monetizat prin reclame, piata target ar putea fi potentialii cititori pe care i-ati monetiza prin acele reclame).
Expertul sau agentia de Relatii Publice potrivita poate intelege audienta dumneavoastra. Audienta vizata (uneori denumita „publicul cheie” sau „partea interesata”) poate fi orice grup de oameni care are o influenta asupra companiei. Piata vizata este acelasi lucru cu audienta vizata. Altii ar putea include in aceasta, si rezidentii din zona in care compania este localizata, functionarii guvernamentali, actionarii si angajatii.