icon-creative-design icon-digital-marketing icon-mobile-apps icon-strategy-consulting icon-website-development

Relatii Publice Digitale

Imbunatatiti-va visibilitatea brand-ului si influentati-va clientii printr-o strategie online de relatii publice.
Imparasiti-va povestea unica audientei potrivite si pe platformele cele mai semnificative.

Relatii Publice Online si Marketing Digital

Relatiile Publice sunt un component critic oricarei strategii de marketing digital si este o unealta valoroasa a brand-urilor din diverse verticaluri. Atat marketing-ul digital, cat si Relatiile Publice Online prezinta o oportunitate monetara, iar cei mai buni experti ai marketing-ului utilizeaza Relatiile Publice ca o unealta prin care sa-si realizeze obiectivele de marketing digital. Fie ca optati pentru o consultanta pe tema Relatiilor Publice sau o strategie completa, este important sa intelegeti modul in care aceasta va juca un rol in indeplinirea necesitatilor specifice brand-ului dumneavoastra.

  • Mesajul

    In marketing-ul digital (precum si in toate tipurile de marketing), mesajul este proiectat pentru a starni vanzarile sau a mari veniturile in mod direct. De exemplu, mesajul de marketing a unui magazin online mare ce vinde carti ar putea fi faptul ca pot oferi cea mai mare selectie de carti la cele mai mici preturi, datorita puterii lor de achizitie in masa.


    In relatiile digitale cu publicul (si Relatiile Publice in general), mesajul nu este proiectat sa fie promotional in mod direct. Mesajele de Relatii Publice pot varia de la a arata faptul ca unei companii ii pasa de o anumita cauza (sau de a arata valorile principale a companiei), si pana la anumite stiri pe care compania doreste sa le impartaseasca.

    Mesaj Marketing Digital
  • Tacticile si Uneltele

    De multe ori, apare confuzia cum ca relatiile publice si marketing-ul digital sunt termeni interschimbabili. Nu este adevarat. Daca incercati sa sporiti recunoasterea brand-ului, tacticile utilizate pentru ambele se sustin una pe alta, nu se inlocuiesc.

    Fie ca trebuie sa va asigurati ca mesageria de campanie dintr-un email se potriveste mesageriei pe care o folositi pentru a garanta plasarea unui produs, sau poate ca trebuie sa furnizati unui editor materiale ilustrative similare cu cele care deja exista de-a lungul prezentei dumneavoastra digitale, eforturile din ambele parti trebuie sa se complementeze intotdeauna unul pe altul.

    Tactici si Unelte
  • Target-urile

    In marketing-ul digital aveti o „piata target”. Pe scurt, aceastsa reprezinta oamenii carora compania dumneavoastra le vide ceva (sau daca aveti un website monetizat prin reclame, piata target ar putea fi potentialii cititori pe care i-ati monetiza prin acele reclame).


    Expertul sau agentia de Relatii Publice potrivita poate intelege audienta dumneavoastra. Audienta vizata (uneori denumita „publicul cheie” sau „partea interesata”) poate fi orice grup de oameni care are o influenta asupra companiei. Piata vizata este acelasi lucru cu audienta vizata. Altii ar putea include in aceasta, si rezidentii din zona in care compania este localizata, functionarii guvernamentali, actionarii si angajatii.

    Targeturile
Pregatit sa discuti proiectul tau? Cere Oferta
Enic Web Designeste
Recomandata de
Partener Interactiv Partener Interactiv al OSIM
Partener Google google partner
Partener RoTLD Logo RoTLD
Unde Ne Gasiti
Enic Web Design Suceava
Enic Web Design
str. Ana Ipatescu, nr.21
Suceava, 720031
Alaturate Comunitatii Enic Web Design