Strategia Continutului
& Copywriting
Folositi serviciile de copywriting si o strategie de continut
pentru a va unifica sloganele brand-ului dumneavoastra si a intra in contact cu intreaga dumneavoastra audienta, prin intermediul tuturor mijloacelor media.
Imbinam Copywriting-ul „Stellar” cu o
Strategie de Continut Personalizata
-
Redactarea Continutului cu Accent pe Branding
Oamenii prefera companii ce dau impresia unei personalitati si unei voci umane. Indiferent daca afacerea dumneavoastra furnizeaza servicii sau produse persoanelor fizice sau altor companii, este esential sa va dezvoltati si sa va mentineti influenta brand-ului prin toate fatadele strategiei dumneavoastra de marketing digital, pentru a crea relatii de afaceri de lunga durata ce va vor spori profiturile pe termen lung.
-
Identificarea si Relationarea cu Publicul Tinta
Nu este de ajuns doar sa estimati, in mare, un demografic pentru afacerea dumneavoastra si sa incercati sa-l transformati intr-o clientela print-o simpla prezentare a produselor sau serviciilor dumneavoastra. A va studia, in detalii, audienta ideala si a identifica categoria din care face parte sunt un lucru vital in a intelege nevoile acestora. A prezenta audientei continutul potrivit pentru a-i adresa asteptarile, va va ajuta sa sporiti ventiturile companiei dumneavoastra.
-
Redactarea Potrivita
Modul de exprimare si stilul de scriere a unui chestionar pentru un studiu de caz nu trebuie sa fie identic cu cel al unei postari de Facebook. Potentialii dumneavoastra clienti se afla la nivele diferite de convindere a strategiei dumneavoastra de marketing. Continutul intregii prezente digitale a companiei dumneavoastra trebuie sa mentina o tema consistenta, dar, in acelasi timp, sa prezinte versatilitate, pentru a lua avantaj de fiecare platforma digitala.
-
Continut Valoros si Optim pentru SEO
Traficul normal, oferit de la motoarele de cautare, inca este cea mai eficienta modalitate de a genera accesari pentru business-ul dumneavoastra. A va redacta continutul luand in considerare cele mai bune cuvinte cheie pentru industria dumneavoastra, va face ca website-ul dumneavoastra sa le depaseasca pe cele ale competitorilor, ca clasament, pe paginile motoarelor de cautare. Prin producerea de continut valoros, ce va acumula legaturi dinspre site-uri influente, website-ul dumneavoastra ar trebui sa inregistreze o marire a traficului si a accesarilor relevante.
-
Continut Optim pentru cele mai Eficiente Pagini
Locul in care business-urile online refuza cel mai mult sa piarda potentiali clienti este tocmai la initierea acestora in strategia de marketing, cunoscuta si sub numele de landing page. Pentru a fi cat mai convingator, landing page-urile trebuie sa aibe un titlu cat mai succint si mai descriptiv, sa explice de ce produsul sau serviciul pe care-l ofera este superior celor furnizate de companiile competitioare, si sa prezinte un indemn convingator. Continutul landing page-ului poate face diferenta dintre o noua inregistrare in cifra de afaceri si pierderea unei vanzari.