Ecommerce
Website Design
Imbunatatiti-va prezenta online cu
experienta care depaseste asteptarile clientilor si
imbunatateste rentabilitatea investitiei.
Site-uri Ecommerce
Brand-ul Damagi doreste sa promoveze stilul adevarat. In acest scop, el ofera articole de imbracaminte de cea mai inalta calitate.
Damagi
Perfectionarea comertului online
Colectia Damagi combina eleganta, stilul si confortul pentru a oferi cele mai bune articole de imbracaminte.
O haina nu este doar un obiect cu care ne acoperim corpul, ci o caracteristica a propriei persoane. Imbracamintea are puterea de a influenta perceptia mediului exterior. De aceea, este important sa ne asiguram ca garderoba noastra este compusa din articole de imbracaminte de cea mai inalta calitate.
Redesign-uri Before & After
-
Before AfterBefore After
-
Before AfterBefore After
-
Before AfterBefore After
Vrei sa vezi mai mult? Vezi toate Proiectele Before & After
Studii de Caz de Design Web
Vizualizam design-ul web dintr-o perspectiva creativa si strategica. Fiecare site pe care il cream, fiecare element si caracteristica dezvoltata pentru clientii nostri, nu numai ca ar trebui sa fie uimitoare, ci ar trebui sa aibe si un scop.
Vedeti modul prin care abordam designul creativ si receptiv pentru a transforma brandurile online.
-
Nordstory a fost creat exclusiv pentru o echipa de fotografi. Acestia aveau nevoie de o platforma unde sa-si expuna, colectiv, portofoliul de evenimente. Enic Web Design a venit in ajutor lor pentru a le realiza proiectul dorit.
-
Compania Remob isi valorifica talentata echipa pentru a oferi clientilor sai articole de mobilier de cea mai inalta calitate. Enic Web Design a colaborat impreuna cu acteasta pentru a-si extinde frontierele in lumea online.
-
Biroul de acte auto Boby Consulting ofera consultanta de top in tot ceea ce consta documentatia legala cu privire la lumea automobilelor. Acesta a apelat la Enic Web Design pentru a-si extinde influenta prin intermediul lumii online.
-
medCPU is a state-of-the-art service that healthcare providers had not yet been exposed to. It was vital to design a website that efficiently communicated the possibilities of the service, without discouraging guests.
Caracteristici esentiale
al unui Site de Comert Electronic
-
Pagini Sugestive
Ofera utilizatorilor flexibilitatea de a cauta produsele pe care ii intereseaza.
Daca bara de cautare sugereaza rezultate, acest lucru va va ajuta sa vindeti mai mult trimitand trafic catre acele produse sau categorii specifice. Nu uitati sa evidentiati, de asemenea, anumite promotii in timpul sarbatorilor de sezon, care pot impinge traficul catre anumite parti ale site-ului dumneavoastra.
-
Produse asemanatoare
Afisarea de produse asemanatoare utilizatorilor care complimenteaza sau sunt similare cu pagina produsului pe care o vizualizeaza este o modalitate excelenta de a va mari clientii. Folosirea acestui tip de caracteristica poate influenta utilizatorii sa petreaca mai mult timp sa cheltuie mai multi bani pe site. Mai mult, implementarea functiilor de social media pe paginile dumneavoastra de produs le permite clientilor sa va arate produsele prietenilor si colegilor, aceasta fiind o modalitate excelenta de a obtine produse relevante pentru interesele publicului.
-
Filtrarea Produselor
Permitand utilizatorilor sa personalizeze experienta lor de comert electronic pe site-ul dvs. prin posibilitatea de a filtra produsele pe baza de pret, popularitate si multe altele, este un instrument esential pentru orice site web. Clientii nu se bucura de clickuri prin pagini nesfarsite de produse, astfel incat daca aveti o optiune de „Vezi toate produsele” poate fi o idee buna pentru a face lucrurile mai usoare. Pentru a ajuta clientii care sunt interesati de un produs pe o pagina de categorii, folositi o functie de previzualizare rapida pentru a-i ajuta pe clienti sa decida daca doresc produsul fara a trebui sa faca click pe pagina specifica produsului.
-
Detaliile Produsului
Este foarte important sa furnizati toate informatiile de produs, inclusiv detaliile extinse despre fiecare dintre produsele dumneavoastra intr-o maniera curata si concisa. Daca un client nu poate gasi toate informatiile despre produsul pe care il cauta, s-ar putea sa se simta nesigur si sa nu cumpere acel produs. Atunci cand produsele nu se mai afla in stoc, permite clientilor sa fie anuntati cand produsul pe care il cauta devine disponibil. In acest fel, este mai putin probabil ca acestia sa mearga la un site concurent si le arata ca va intereseaza de nevoile clientilor dumneavoastra.
-
Cos Dinamic
Cand un vizitator adauga un produs in cosul de cumparaturi, asigurati-va ca afisati cosul pe pagina intr-o fereastra mica care se populeaza dinamic cu produsul (produsele) pe care clientul il adauga. In acest fel, experienta utilizatorului este mai usoara si clientul este sigur ca bunurile sale au fost adaugate in cos. Uneori, vizitatorii pot adauga un numar de produse in cosul de cumparaturi fara a avea intentia de a finaliza efectiv achizitia. In loc sa fortati clientii sa faca alegerea intre stergerea unui produs din cos sau cumpararea acestuia, permitetii sa il salveze pentru mai tarziu.
-
Optiuni de Livrare
Este important pentru orice site de comert electronic de succes sa evite utilizarea unei rate unice sau forfetare de transport. Clientii diferiti vor dori moduri de transport diferite – unii doresc ca produsele lor sa soseasca imediat, iar altii vor plati mai putin pentru un transport mai lent. Deoarece procesul de checkout este o investitie semnificativa a timpului si efortului, permiteti clientilor sa calculeze costurile de expediere direct din cosurile de cumparaturi inainte de a incepe sa treaca prin procesul de plata.
-
Confirmarea Platii
Prin accesarea butonului final de „Faceti Plata”, pentru multi clienti, acesta poate fi un moment foarte stresant. Calmati-i, nu doar afisand o pagina de confirmare a platii, ci si trimitandu-le un email care confirma primirea platii. Furnizati clientilor dumneavoastra informatii de urmarire a comenzii o data ce comanda a fost expediata.
Cum sa Dezvolti un
Site de Comert Electronic de Succes
-
Stabiliti obiective clare pentru fiecare pagina
Fiecare pagina a site-ului dumneavoastra trebuie sa aiba un scop definit.
De exemplu, pagina dvs. de pornire ar trebui sa atraga vizitatorii sa faca click pe categorii sau, chiar mai bine, pe pagina de produs. De acolo, pagina de produs ar trebui sa raspunda oricaror indoieli persistente pe care le-ar putea avea utilizatorii si sa ii convinga sa faca o achizitie. Pagina cu cosul de cumparaturi ar trebui sa simplifice procesul de efectuare a platii si sa aiba o functie ca un email de urmarire care sa ii asigure pe clienti ca tranzactia a avut succes. Tineti cont de acest lucru atunci cand planificati diferite tipuri de pagini pe care le veti avea pe site-ul dvs. de comert electronic.
-
Listeaza informatiile de contact
Gasiti modalitati de a face acest lucru foarte simplu pentru ca viitorii clienti sa va contacteze, astfel incat sa fie usor pentru acestia sa va contacteze direct.
Daca nu afisati informatiile dvs. de contact vizibil pentru clienti si trebuie sa cautati prin site pentru aceste informatii, aceasta poate conduce la o posibila vanzare pierduta. In afara de listarea locatiei si a numarului de telefon, puteti sa furnizati si intrebari frecvente, recenzii despre produse sau comentarii pe care le pot citi utilizatorii.
-
Construieste loialitatea brandului
Cauta oportunitati de a aduce vizitatorii inapoi pe site-ul dumneavoastra ori de cate ori este posibil.
Majoritatea persoanelor care fac cumparaturi online viziteaza un numar de site-uri diferite atunci cand cauta un anumit produs. In mod ideal, ori de cate ori un utilizator acceseaza site-ul dvs., e posibil ca acesta sa cumpere un produs. O modalitate foarte buna de a aduce utilizatorii inapoi pe site-ul dvs. este prin anuntarea de produse noi sau promotii sezoniere prin email. Daca un obiect popular nu este in stoc, oferiti-le posibilitatea de a se inscrie in newsletter pentru a fi informati cand acest produs devine disponibil.
-
Un proces de checkout fara probleme
Creati un proces de plata fara efort pentru achizitionarea produselor de catre vizitatorii dumneavoastra.
S-a dovedit ca, cu cat este mai aglomerata si mai complicata o pagina de plati online, cu atat mai probabil un client care a fost dispus sa faca cumparaturi va parasi site-ul. Pe langa mentinerea unui proces de verificare simplist, lucrati pentru a va face clientii sa inteleaga in mod clar costurile suplimentare, cum ar fi ratele pentru transport, care ar putea impiedica o potentiala vanzare. In cele din urma, afisati simboluri de incredere, cum ar fi VeriSign sau Paypal, cu mandrie pe site-ul dumeavoastra, pentru a indica faptul ca procesul de verificare este sigur si pentru a elimina orice temeri pe care potentialii clienti le-ar putea avea atunci cand fac cumparaturi online.
-
Fii online 100% din timp
Un site este doar un instrument util de comert electronic, daca functioneaza corect.
Asigurati-va ca planul dumneavoastra de gazduire este fiabil si ca are capacitatea de a face fata oricaror nevoi viitoare pe care le-ar putea avea site-ul dumneavoastra. Planul de gazduire ar trebuie sa creasca pe masura cresterii afacerii dumneavoastra si a comenzilor, iar in cazul in care gazduirea se misca lent, ar trebui sa faceti un upgrade imediat.
Proiectarea unui Site Eficient
de Comert Electronic
-
Elemente Usor de Utilizat
Pastrati design-ul site-ului cat mai curat posibil. Dati utilizatorilor o idee clara despre locul in care se afla pe site-ul dumneavoastra cu functii precum breadcrumb sau meniuri dropdown. De asemenea, asigurati-va ca adaugati elemente cum ar fi un cos de cumparaturi vizibil in mod constant pe toata durata timpului pe care utilizatorul o petrece pe site, astfel incat utilizatorii sa stie exact ce au in cos si cat costa.
Nu faceti un site care poate fi coplesitor pentru vizitatori, evitand prea multe informatii intr-un spatiu mic. De exemplu, pe o pagina de produs, imaginea, titlul, descrierea, disponibilitatea, pretul si produsele similare sunt elementele principale de care aveti nevoie – adaugarea altor elemente nu vor face altceva decat sa distraga atentia utilizatorilor.
-
Construiti Recunoasterea Brandului
Indiferent ca este vorba de culoare, aspect sau stilul de orientare, pastrati branding-ul consecvent pe site-ul dumneavoastra, pentru a evita confuzia vizitatorilor despre cine sunteti ca brand. De exemplu, daca folositi o varietate de culori diferite pentru acelasi buton, aceasta poate duce la o scadere a vanzarilor, datorita incertitudinii pe care clientii o intampina cu inconsecventa designului.
Daca nu sunteti sigur de unde sa incepeti, trageti un ochi la site-urile mari de comert electronic si imprumutati tehnicile care par consistente pe cele mai multe dintre eleș acesta poate fi un mod sigur de a incepe.
-
Apeluri de Actiune Puternice
Fiecare pagina care are o anumita actiune cheie si este solicitata de la utilizator, ar trebui sa aiba un indemn puternic. Un apel puternic poate fi „Adauga in Cos” sau, cel mai important, „Faceti Plata”. Este foarte important sa nu aveti mai mult de un astfel de apel pe pagina. Apelurile secundare de actiune sunt bune pentru a avea o alta optiune atunci cand un utilizator nu este chiar pregatit sa se angajeze pentru realizarea obiectivului principal, si ar trebui pozitionat astfel incat sa fie utilizat, dar sa nu diminueze obiectivul principal al paginii.
Ce se afla in Spatele unui
Site Puternic de Comert Electronic
Abilitatea de a va controla datele meta este cruciala atunci cand incercati sa va ridicati site-ul pe motoarele de cautare pe diverse cuvinte cheie relevante. Ar trebui sa puteti personaliza eticheta de titlu a fiecari pagini de pe site, precum si sa creati cu usurinta reguli pentru tipurile de pagini care sa va ajute sa realizati crearea etichetelor de titlu.
Un fisier sitemap.xml anunta motoarele de cautare despre toate paginile de pe site si asigura ca acele pagini sunt accesate de crawlere. Cu toate acestea, nu doriti sa scrieti titlul fiecarui produs de pe site. In schimb, crearea de reguli pentru fiecare produs va va ajuta sa optimizati simultan un numar mare de pagini de produs.
Daca aveti un site pe care adaugati in mod constant continut nou, trebuie sa aveti o modalitate de a adauga cu usurinta codul esential pentru paginile noi. Acestea includ elemente precum codul de urmarire Google Analytics, codul de optimizare a site-ului sau orice alt cod javascript al tertilor care trebuie sa fie inclus pe fiecare pagina a site-ului. Avand acest set dinainte va va ajuta sa va diminuati timpul de testare pentru fiecare produs nou adaugat. Acest lucru este util in special atunci cand codul existent are nevoie doar de mici modificari pentru a continua sa ofere afacerii dumneavoastra functionalitatea de care are nevoie.
In calitate de proprietar al site-ului dumneavoastra, trebuie sa aveti un loc in care sa puteti examina toate informatiile pertinente privind performanta site-ului. Panoul de administrare al site-ului trebuie sa fie personalizabil si sa ofere informatii sumare despre elementele stocului, cererile de informatii, cifrele vanzarilor si valorile de performanta pentru comertul electronic.